Mit tegyek, ha nem lett jó a méret?
A törvény nem kötelez cserére az egyedi megrendelésre készített termékek esetében azonban mi segítünk neked abban, ha minden igyekezeted ellenére hibás méretet választottál:
A csere menete:
Küldj emailt az info@paroscuccok.hu címre ( fontos hiszen ha telefonálsz ugyanezt fogjuk neked elmondani), amiben az alábbi információkat szükséges megadnod:
1, név
2,cím
3,vásárlásnál kapott emailben található RENDELÉSI SZÁM
4,melyik terméket - mire szeretnéd cserélni
Pl. Próba Tilda
Valahol , 9023, Névtelen u. 13
Rendelési szám:ASWFGHHJ
Csere: M-s női póló helyett L-s pólót szeretnék
Kérlek csak az oldalunkon megtalálható termékek közül válassz új terméket.
FONTOS! a dátummal,névvel, fényképpel teljesen egyedire szabott termékek esetében a termékcserét nem tudjuk biztosítani.
Ezután visszajelzünk a regisztráción megadott elérhetőségeden (email). Majd elkészítjük neked a csere terméket, amelyet átadunk a GLS futárszolgálatnak egy cserecímkével ellátva
A terméket csomgold be és várd a GLS futárt.
A csomagküldés és a visszaszállítás díja a vásárlót terheli, amely ebben az estben 4590Ft
Mit tegyek, ha hibás terméket kaptam kézhez?
A gondos ellenőrzés ellenére ritkán előfordulhat, hogy hibás termék kerül kiszállításra. Ilyen esetekben, ha a minőségi hiányosságért mi vagyunk a felelősek, a termékeket minden további nélkül kicseréljük, vagy visszatérítjük a vételárat.
Megkérünk, hogy értesítés nélkül ne küldj vissza terméket, előbb jelezd nekünk a hiba jellegét és a rendelés tranzakciószámát e-mail formájában az itt látható címen: info@paroscuccok.hu. Ezt követően a munkatársaink felveszik veled a kapcsolatot.
Reklamációt tehát emailben tudunk felvenni, és az alábbi adatokra lesz szükségünk:
- Név
- Rendelésazonosító vagy számlaszám
- Panasz rövid leírása
- Mellékelt fotó a kész termékről
Mindig törekszünk rá, hogy megoldást találjunk a problémádra, így fordulj hozzánk bizalommal.
Rendelkezem-e utólagos elállási joggal?
A termékeket az egyedi igényeidnek megfelelően rendelésre készítjük, így az utólagos elállási jog, mely az internetes rendelésekre általában igaz, nem áll fenn. Erről a fogyasztóvédelmi törvény is így rendelkezik:
A Kormány a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. Törvény-e (továbbiakban Fv.T.) alapján minden fogyasztónak joga van 14 napon belül indoklás nélkül elállni a rendeléstől. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Ez az összes olyan esetre vonatkozik, amikor a terméket nem a saját igényeitek alapján készítjük el (üres póló rendelése esetén). Azonban a személyre szabott termékek esetén a Fv.T. 5. §-ának (c) értelmében a vevő nem gyakorolhatja elállási jogát. Ennek egészen egyszerű oka van, a saját igényeiteknek megfelelően kialakított termékek a továbbiakban már nem továbbértékesíthetőek.
A további problémák és félreértések elkerülése érdekében mindenkit megkérünk, hogy nagyobb rendelések leadása előtt, egy próbarendelés formájában győződjetek meg a helyes méretekről és színekről. Ezzel elkerülhető, hogy szennyezzük a környezetünket egy sor feleslegesen legyártott pólóval.